مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:102023-01-24حوادث

ماجرای دستبرد به 210 کیلو زعفران صادراتی


اعضای یک باند سرقت اتباع خارجی که با دستبرد به یک کارگاه بسته بندی خشکبار در حاشیه مشهد، بیش از 210 کیلوگرم زعفران را سرقت کرده بودند، با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح جزییات این پرونده سرقت گفت: بیست و پنجم دی گذشته، خبر دستبرد به یک کارگاه بسته بندی خشکبار و سرقت 210 کیلوگرم بار زعفران صادراتی به پلیس گزارش شد که با توجه به اهمیت پرونده و امکان انتقال زعفران ها به خارج از کشور، رسیدگی به این ماجرا در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: در اولین مرحله از اقدامات پلیسی بلافاصله گروهی تخصصی از کارآگاهان اداره عملیات ویژه به سرپرستی سرهنگ محمدرضا افتخاری (رییس اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی) تحقیقات میدانی را با بررسی محل وقوع جرم آغاز کردند.

در بازبینی دقیق کارگاه مشخص شد که عاملان سرقت ابتدا از روی دیوار وارد کارگاه بسته بندی شده اند و با بستن دست و پای نگهبان جوان کارگاه، او را به یکی از اتاق ها منتقل و زندانی کرده اند.

اعضای این باند مخوف برای آن که نگهبان مذکور سروصدا نکند چاقویی را روی نقطه حساس پیکر وی قرار داده و او را تهدید به نقص عضو کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دستبرد به 210 کیلو زعفران صادراتی

ماجرای دستبرد به 210 کیلو زعفران صادراتی