مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:262023-01-24سياسي

توصیه آیت الله مرعشی نجفی در مورد یادگاری امام هادی(ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین بندانی نیشابوری امشب در مراسم شهادت امام هادی(ع) در جمع عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه دوران زندگی امام هادی (ع) با هفت حاکم ظالم عباسی مصادف بود، اظهار کرد: از میان اینها متوکل عباسی شدیدترین ستم ها را در حق شیعیان روا داشت و فقط 17 بار در دوران حکومتش مقبره امام حسین(ع) را خراب کرد.

وی ادامه داد: دوران امام هادی(ع) فتنه ها زیاد بود ولی شیعیان کمتر درباره ایشان می دانند و یکی از گرفتاری های ما در دوران غیبت عدم شناخت و معرفت درست و عمیق نسبت به پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در دوران ایشان صوفی گری اوج گرفت، ابزار کرد: امام هادی(ع) بارها درباره این فرقه در نامه ها و پیام هایشان روشنگری کردند.

  بندانی نیشابوری با بیان اینکه مسئله دیگر در زمان امام هادی (ع) موضوع ایجاد آمادگی جامعه برای غیبت امام زمان(عج) بود، گفت: ایشان وکلای مختلفی به شهرهای مختلف کشورهای اسلامی فرستادند و از لحاظ مالی کمک های زیادی به شیعیان کردند در حالی که در حصر بودند و امکان ارتباط مستقیم با مردم نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه آیت الله مرعشی نجفی در مورد یادگاری امام هادی(ع)

توصیه آیت الله مرعشی نجفی در مورد یادگاری امام هادی(ع)