مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-24سياسي

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به تخلف کوه خواری و زمین خواری در نقاط مختلف استان، گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین تا پایان سال جاری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به تخلف کوه خواری و زمین خواری در نقاط مختلف استان، گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین تا پایان سال جاری در خراسان جنوبی راه اندازی می شود.

حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا، امروز سه شنبه 4 بهمن در جلسه بررسی وضعیت پنجره واحد زمین در خراسان جنوبی اظهار کرد: ذیل ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با راهبری مقام معظم رهبری کارگروه فرا قوه ای برای مبارزه با پدیده زمین خواری با هدف هوشمندسازی پنجره مدیریت هوشمند سازی اراضی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: افرادی در استان به خصوص در اراضی نزدیک به مرکز خراسان جنوبی اقدام به ساخت و سازها و تصرفات غیر مجاز و زمین خواری می کنند که از آن به عنوان کوه خواری تعبیر می شود.

وحدانی نیا ادامه داد: پرونده های متعدد کیفری و حقوقی در محاکم استان در زمینه زمین خواری، ساخت و سازهای غیر مجاز، تجاوز به اراضی ملی و تصرفات غیر قانونی تشکیل شده و با توجه به ایجاد دولت الکترونیک و تاکید مقام معظم رهبری باید به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در خراسان جنوبی راه اندازی می شود