مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:352023-01-24حوادث

انهدام 5 باند سرقت در کرمانشاه و کشف 60 میلیارد اموال مسروقه


  فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام پنج باند سرقت طی 72 ساعت اخیر در کرمانشاه خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر 60 میلیارد ریال اموال مسروقه از اعضای این باندها کشف شد.

- ایسنا/کرمانشاه   فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام پنج باند سرقت طی 72 ساعت اخیر در کرمانشاه خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر 60 میلیارد ریال اموال مسروقه از اعضای این باندها کشف شد.

  سردار علی اکبر جاویدان در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس آگاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با مجرمان و پیشگیری و کشف سرقت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان به مدت 72 ساعت اجرا شد.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح، پنج باند سرقت خودرو و قطعات و محتویات آن، منزل و موبایل متشکل از 14 سارق و مالخر متلاشی و در مجموع بالغ بر 60 میلیارد ریال اموال مسروقه از آن ها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در خصوص این باندها نیز گفت: یکی از این باندها، باند سرقت گوشی تلفن همراه بود که ذو سارق به تناوب با کمک چهار دستگاه خودرو که سه دستگاه آن نیز مسروقه بود اقدام به قاپ زنی و موبایل قاپی می کردند.

جاویدان با اشاره به اعتراف دو سارق به ارتکاب 135 فقره قاپ زنی، یادآوری کرد: از این باند 100 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و یک مالخر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 5 باند سرقت در کرمانشاه و کشف 60 میلیارد اموال مسروقه

انهدام 5 باند سرقت در کرمانشاه و کشف 60 میلیارد اموال مسروقه