مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-24فرهنگي

کج اندیشی رسانه ای درباره فرصت سینمای مقابله با ایران هراسی


بهروز عزیزی جشنواره سیاسی برلین امسال در حرکتی عجیب اما قابل پیش بینی، اقدام به تحریم های فیلم های ایرانی کرد تا بتواند نگاه مغرضانه خود را به موضوعات و مسائل ایران با دست بازتری به پیش ببرد.

 جشنواره سیاسی برلین، دست به تحریم فیلم هایی ایرانی زده که واقعیت زندگی کشورمان را به نمایش می گذارد، برخی کج اندیشان رسانه ای چنان ولوله ای از این اتفاق سرداده اند که گویی برگزارکنندگان جشنواره برلین خواسته های آنان را اجابت کرده اند، غافل از اینکه صنعت سینما در این عصر سانسور از جمله راهبردهای موثر مقابله با موج ایران هراسی است.

این کج اندیشان رسانه ای در حالی موفقیت فیلم های ایرانی در جشنواره های بین المللی و تغییر نگاه مخاطب خارجی نسبت به پیشرفت های صورت گرفته در کشورمان را سیزده به در و تشویقی برای کارکنان می دانند که سالهاست دشمنان ایرانی تلاش ویژه ای را برای رواج و تولید فیلم هایی با ژانر نکبت به کار گرفته و با رپورتاژ به برخی هنرمندان خودفروخته تلاش گسترده ای در این زمینه آغاز کرده اند.

موضوعی که نباید به سادگی از آن عبور کرد چراکه موج ایران‎هراسی با تمام توان علیه فرهنگ و اصالت هنر ایرانی قد علم کرده است.

جشنواره برلین؛ تلاشی برای فراموشی ویرانه های جنگ جهانی دوم جشنواره برلین وقتی آغاز به کار کرد که تنها شش سال پس از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کج اندیشی رسانه ای درباره فرصت سینمای مقابله با ایران هراسی

کج اندیشی رسانه ای درباره فرصت سینمای مقابله با ایران هراسی