مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 22:252023-01-24سياسي

سپاه و بسیج مأمن قابل اتکای مردم است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سپاه و بسیج را نقطه قابل اتکای مردم در طول ادوار دانست و گفت: این شجره طیبه در تمام دوران انقلاب همراه مردم بوده اند و امروزه بهترین مأمن قابل اتکای آن ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور در سپاه قدس گیلان با سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس دیدار و گفت وگو کرد.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این دیدار سپاه و بسیج را نقطه قابل اتکای مردم در طول ادوار دانست و اظهار کرد: این شجره طیبه در تمام دوران انقلاب همراه مردم بوده اند و امروزه بهترین مأمن قابل اتکای آن ها هستند.

  محمدتقی آشوبی با اشاره به نقش مؤثر سپاه و بسیج در حفظ، پایداری و ارتقای امنیت کشور گفت: سپاه و بسیج همانند دو بال قدرتمند از بدو تشکیل انقلاب تاکنون به ویژه در دوران جنگ تحمیلی، مبارزه با گروهک ها و همچنین مبارزه با تروریسم منطقه ای، نعمت امنیت پایدار را برای مردم به ارمغان آورده اند.

  وی با اشاره به تلاش های مجدانه سپاه و بسیج در بحران کرونا نیز افزود: مردم به ویژه گیلانیان هیچ گاه برادری و برابری بسیجیان سلحشور و سرو قامتان سپاه را در طول دوران کرونا، بسیج ملی غربالگری شهید سلیمانی و واکسیناسیون عمومی علیه کرونا ویروس را از یاد نخواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه و بسیج مأمن قابل اتکای مردم است

سپاه و بسیج مأمن قابل اتکای مردم است