مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 23:402023-01-24ورزشي

امیدوار: 3 امتیاز و جایگاه ما را برگردانید


مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از شکایت این باشگاه نسبت به قضاوت داور دیدار مقابل تیم هوادار خبر داد.

- حمیدرضا امیدوار ضمن اعتراض به داور دیدار این تیم مقابل هوادار به خبرنگاران گفت: متاسفانه پس از اشتباه فاحش داوری در دیدار آلومینیوم و فولاد خوزستان که تمام کارشناسان داوری تاکید به اشتباه تیم داوری در صحنه گل فولاد داشتند، در بازی ما و تیم هوادار هم دوباره یک اشتباه عجیب اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: کادر فنی ما زحمت زیادی برای دیدار مقابل هوادار کشید و همانطور هم که دیدید تیم ما کاملا شایسته سه امتیاز این مسابقه بود، اما تصمیم اشتباه داور و کمک دوم وی کاری کرد تا خطای بیرون از محوطه برای هوادار را پنالتی بگیرند و با همین تصمیم، دروازه ما باز شود و روند بازی کاملا تغییر کند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم یادآور شد: باشگاه، سرمربی و مربیان ما از ابتدای فصل همواره به داوران احترام گذاشته اند و حتی پس از اشتباهی که در دیدار مقابل فولاد اتفاق افتاد، هیچ گونه اعتراض و شکایتی انجام ندادند، اما آنقدر اشتباه در مسابقه برابر هوادار فاحش بود که مجبور شدیم تصمیم دیگری برخلاف آنچه رویه باشگاه بود، در نظر بگیریم.

امیدوار تاکید کرد: باشگاه آلومینیوم اراک با مستندات کامل، اعتراض و شکایت خود را نسبت به قضاوت تیم داوری در دیدار مقابل هوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوار: 3 امتیاز و جایگاه ما را برگردانید

امیدوار: 3 امتیاز و جایگاه ما را برگردانید