مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 00:152023-01-24سياسي

قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی تأثیری در اقتدار نظام ندارد


امام جمعه آستارا تحریم سپاه پاسداران را نشانه ضعف دشمن دانست و گفت: هزار بار هم اسم سپاه را در لیست تروریستی و تحریم بگذارند هیچ تأثیری در اقتدار و عظمت سپاه نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی عصر سه شنبه در دیدار جمعی از روحانیون، اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان آستارا با فرمانده سپاه این شهرستان اظهار کرد: هدف از این دیدار اعلام همبستگی و حمایت است، همه ما از یک خانواده هستیم و کارهایی که دشمنان ما انجام می دهند از اهانت به پیامبر اکرم (ص) و رهبر معظم تا سوزاندن کتاب مقدس قرآن و این جسارتی که به ساحت مجاهدان عرصه ایمان و پاسداران ما کردند همه نشان از ضعف آنها است.

امام جمعه آستارا افزود: هزار باز هم اسم سپاه را در لیست تروریستی و تحریم بگذارند هیچ تأثیری در اقتدار و عظمت سپاه نخواهد داشت و نمی توانند خللی در عزم راسخ آنها وارد کنند و کار اینها به خودشان برمی گردد و در محافل داخلی خودشان است.

وی ادامه داد: آنها چه تروریست بخوانند و چه نخوانند حقیقت و واقعیت آن چیزی است که نزد خداوند آشکار است و آن نصرت الهی شامل حال عزیزان ما است، این همه پیشرفت و افتخار و اقتدار در عرصه های مختلف از نظامی گرفته تا علمی و پژوهشی، سپاه پاسداران علاوه بر وظایف ذاتی خود در سایر حوزه ها که در کشور کم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی تأثیری در اقتدار نظام ندارد

قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی تأثیری در اقتدار نظام ندارد