مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 05:552023-01-25سياسي

کنکور 1402؛ از دستگیری 60 متخلف تا تایید سلامت آزمون


مداد سیاه پررنگ عضو جدانشدنی کنکور در تمام این 54 سال بود، اما از زمانی که پای تقلب و ادعای خرید و فروش سوال مطرح شده است، این فضای مجازی است که در کنکور رقیب می طلبد.

- کرونا در فضای مجازی و در کانال های متعدد، افرادی که پشت این کانال ها بودند ادعا کردند که حتی کلید آزمون را هم در اختیار دارند که در همان زمان این موضوع تکذیب و اعلام شد که این هم یک شیوه کلاهبرداری از افراد است که پول های میلیونی به جیب بزنند.

رسیدگی به این دست موضوعات در سه سال اخیر به برگزاری آزمونی با عنوان آزمون رفع شبهه برای گروهی از داوطلبان منجر شد که یا ابزار تقلب از آنها کشف شده بود یا در گروه های تقلب در فضای مجازی عضویت داشتند (فارغ از اینکه خرید و فروش یا تراکنش مالی داشته باشند) و یا مشخص شد نمره ای که در جلسه کنکور کسب کرده اند با سوابق تحصیلی آنها همخوانی نداشته است.

کنکور 1401؛ تقلب و دستگیری بیش از 800 نفر در زمان برگزاری کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی کنکور 1401 بیشترین میزان تخلف رخ داد و بیش از 800 نفر که به شکل بسیار حرفه ای خود را به ابزار مجهز کرده بودند، دستگیر شدند.

تجهیزاتی که پس از آن رییس شورای حفاظت آزمون سراسری و معاون سازمان سنجش از آن رونمایی کرد در حد دکمه پیراهن، پاک کن، خودکار، عینک و سایر وسایل بود که با سیمکارتهایی خودکار به شبکه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور 1402؛ از دستگیری 60 متخلف تا تایید سلامت آزمون

کنکور 1402؛ از دستگیری 60 متخلف تا تایید سلامت آزمون