مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:102023-01-25اجتماعي

محکومیت آب و فاضلاب شهری دهدشت در مراجع قضایی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود اخطاریه زیست محیطی آنالیز آلایندگی زای پساب تصفیه خانه فاضلاب شهری دهدشت همچنان تهدیدی علیه بهداشت عمومی محسوب می شد که محیط زیست از طریق مراجع قضایی اقدام کرد.

- اسلام جاودان خرد از محکومیت شرکت آب و فاضلاب شهری شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه خبر داد و افزود: در بازدیدی که کارشناسان محیط زیست از تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان داشتند، متاسفانه پساب خروجی تصفیه خانه، بدون رعایت استانداردهای زیست محیطی و بدون هر گونه تصفیه فیزیکی و شیمایی در محیط پیرامون رها شده و جاری است.

وی اظهار کرد: نمونه برداری از پساب خروجی و آنالیزهای صورت گرفته حاکی از آلایندگی زای بودن این پساب را داشت، بنابراین مطابق با قانون به مسئولان تصفیه خانه، اخطاریه مدت دار زیست محیطی صادر شد و در اخطاریه بر فوریت رفع آلایندگی در مهلت مقرر تاکید شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سلامتی مردم برای محیط زیست بسیار حائز اهمیت است افزود: پس از انقضاء مهلت مقرر در بازدید دومی که کارشناسان محیط زیست دهدشت از تصفیه خانه داشتند، متاسفانه مشاهده شد، پساب همچنان در محیط پیرامون و آب های سطحی رها شده، بنابراین با توجه به ماده 9 قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت آب و فاضلاب شهری دهدشت در مراجع قضایی

محکومیت آب و فاضلاب شهری دهدشت در مراجع قضایی