مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:202023-01-25ورزشي

از مسابقات جام تختی هم آماده تر بودم  


کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم کرمانشاه با بیان اینکه انگیزه زیادی برای ادامه کشتی دارد، گفت: در مسابقات قهرمانی کشور از هر زمان دیگری آماده تر بودم، - اما با آسیب دیدگی شدیدی مواجه شدم و نتوانستم مسابقات را ادامه بدهم.

حامد رشیدی که اخیرا در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور نتوانست مدالی کسب کند، در گفت و گو با ایسنا، در خصوص چرایی ناکامی اش در این رقابت ها، اظهار کرد: بیش از هر زمانی آماده بودم و با آمادگی کاملی به مسابقات کشتی قهرمانی کشور رفتم.

وی ادامه داد: کشتی هایم را خوب شروع کردم و تا جمع چهار نفر برتر وزن خودم هم رفتم، اما متاسفانه آرنج دستم ترک خورد و دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم، برای همین از ادامه مسابقات انصراف دادم.

دارنده مدال نقره کشتی آزاد نظامیان جهان اضافه کرد: البته این آسیب دیدگی مربوط به گذشته بود، اما از ابتدای مسابقات به تدریج عود کرد تا اینکه به جایی رسید که آرنج دستم ورم کرد و سیاه شد و نتوانستم مسابقات را ادامه بدهم.

وی تصریح کرد: امسال برای گرفتن مدال طلای قهرمانی کشور آمده بودم، اما این شرایط پیش آمد و با دست آسیب دیده هم نمی شد کاری از پیش برد.

رشیدی که در مسابقات جام تختی خرداد امسال توانسته بود مدال نقره وزن خود را کسب کند، افزود: پس از مسابقات جام تختی تنها 10 روز استراحت کردم و پس از آن تا شروع رقابت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مسابقات جام تختی هم آماده تر بودم  

از مسابقات جام تختی هم آماده تر بودم