مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-25سياسي

برخورد با متجاوزان به سرشاخه های آبی


استاندار همدان با بیان اینکه سرشاخه های رودخانه های عباس آباد و دره مرادبیگ باید پایش شوند گفت: با متجاوزان به سرشاخه های آبی طبق قانون برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان با تاکید بر اینکه باید با متجاوزان به سرشاخه های آبی طبق قانون برخورد شود اظهار کرد: سرشاخه های رودخانه های عباس آباد و دره مرادبیگ باید پایش شوند.

وی گفت: برخی نباید با منحرف کردن آب در سرشاخه سد اکباتان، منابع آبی را در اختیار خود بگیرند و تکلیف این مساله باید مشخص شود و متجاوزان به سرشاخه های آبی باید جلب شوند.

استاندار همدان افزود: سرشاخه های رودخانه های عباس آباد و دره مرادبیگ باید به دقت پایش شوند و از دست اندازی عده ای به منابع آبی شهر ممانعت شود.

وی گفت: منابع آبی در وضع بحرانی است و بارش ها 50 درصد نسبت به بلندمدت کاهش داشته است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: نباید زمانی که آب را از فاصله 150 کیلومتری و با هزینه های بسیار زیاد منتقل می کنیم، در حوزه آبی همدان منابع به شکل اسراف گونه به هدر رود.

وی گفت: سفره های زیرزمینی آب وضع مناسبی ندارد، باید حداکثر صرفه جویی در مصرف آب انجام شود و از منابع باید به طور حداکثری استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متجاوزان به سرشاخه های آبی

برخورد با متجاوزان به سرشاخه های آبی