مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-25پزشكي

انجام بیش از 1300 ماموریت اورژانس تنفسی در خوزستان از ابتدای زمستان


سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام یک هزار و 366 ماموریت خدمات رسانی به بیماران تنفسی در خوزستان از آغاز فصل سرما تاکنون خبر داد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از انجام یک هزار و 366 ماموریت خدمات رسانی به بیماران تنفسی در خوزستان از آغاز فصل سرما تاکنون خبر داد.

عارف شرهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از آغاز فصل سرمای امسال اورژانس خوزستان یک هزار و 366 ماموریت برای ارائه خدمات به بیماران تنفسی انجام داده است که بیشتر این ماموریت ها مربوط به بیماران دچار علائم سرماخوردگی بوده اند.

وی افزود: 70 درصد از این ماموریت ها منجر به اعزام بیماران به بیمارستان ها شده است و 35 درصد این بیماران، کودکان و زنان و 65 درصد نیز بیماران مرد بوده اند.

سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه تعداد این ماموریت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است، گفت: بیشرین ماموریت های تنفسی، در اهواز انجام شده است.

شرهانی با اشاره به قرار گرفتن در فصل سرما و پیش بینی ها درمورد افزایش موارد ابتلا به کرونا عنوان کرد: از مردم می خواهیم حتما استفاده از ماسک و پرهیز از دست دادن را در دستور کار قرار دهند و توصیه می شود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 1300 ماموریت اورژانس تنفسی در خوزستان از ابتدای زمستان

انجام بیش از 1300 ماموریت اورژانس تنفسی در خوزستان از ابتدای زمستان