مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-25دانش

جزییات برگزاری المپیاد دانشجویی قطب 10 کشور در اهواز


رییس دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از افزایش دانشگاه های شرکت کننده در المپیاد دانشجویی قطب 10 کشوری خبر داد.

- دکتر الهام حویزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: المپیادها در کشور به دو صورت متمرکز و غیرمتمرکز برگزار می شوند؛ شیوه متمرکز، آزمون هایی است که همراه با کنکور برگزار می شوند و در شیوه غیرمتمرکز نیز آزمون به صورت تشریحی و جداگانه انجام می شود.

وی با بیان اینکه بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی به صورت غیرمتمرکز برگزار می شود، ادامه داد: المپیاد غیرمتمرکز هر سال در سه مرحله برگزار می شود که شامل مرحله داخلی، مرحله نیمه نهایی یا قطب و مرحله نهایی و کشوری است.

قرار است مرحله قطب المپیاد بیست و هشتم، 15 اردیبهشت ماه 1402 در دانشگاه شهید چمران اهواز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شود.

رییس دفتر حفظ و هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به رشته های المپیاد دانشجویی گفت: دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات، مجموعه های جغرافیا، زمین شناسی، مهندسی متالورژی، ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری المپیاد دانشجویی قطب 10 کشور در اهواز

جزییات برگزاری المپیاد دانشجویی قطب 10 کشور در اهواز