مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-25سياسي

شهید اسماعیل آذرنوشان: شهادت آغاز یک زندگی با شرافت است


شهید اسماعیل آذرنوشان در وصیت نامه اس نوشت: شهادت آغاز یک زندگی باشرافت است و ما شهید می شویم تا فرزندانمان سربلند زندگی بکنند.

- شهید سید اسماعیل آذرنوشان در دهم فروردین 1341 به دنیا آمد و سرانجام در پنجم مهر ماه 1360 در شادگان به شهادت رسید و در شیخان قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید سید اسماعیل آذر نوشان آمده است: ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاعندربهم یرزقون خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار خدمت پدر و مادر عزیزم تبریک عرض می کنم که چنین افتخاری نصیب شما شده، شهادت آغاز یک زندگی باشرافت است، شهیدان هرگز نمی میرند، درست است که شما آن ها را با چشم های ظاهربین نمی بینید ولی شهیدان ناظر به همه چیز هستند.

آن شعاری که مردم می گفتند ای کاش روز عاشورا بودیم و به امام حسین (ع) کمک می کردیم امروز باید به حقیقت تبدیل شود.

خداوند متعال در قرآن می فرماید: خیال نکنید همین که شما را خلق کردیم به حال خودتان می گذاریم، نه ما شما را با جنگ، قحطی تحریم اقتصادی، زلزله، سیل و… امتحان می کنیم.

بهشت جای کسانی است که با پیروزی از عهده امتحان به در آیند من از خداوند متعال می خواهم که به تمام پدر و مادر و زن و فرزندان شهیدان اسلام صبر عطا بفرماید و از شماها می خواهم که برای ما گریه نکنید تا دشمنان شاد نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید اسماعیل آذرنوشان: شهادت آغاز یک زندگی با شرافت است

شهید اسماعیل آذرنوشان: شهادت آغاز یک زندگی با شرافت است