مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-25اقتصادي

146 میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی هلال احمر فارس به نیازمندان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: طی 9 ماه گذشته سال جاری 146 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به نیازمندان فارس توسط هلال احمر استان فارس صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسن درویشی ارائه گزارش اقدامات امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس طی 9 ماه گذشته اظهار داشت: ارزش ریالی کمک های نقدی و غیر نقدی امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس در این ایام 146 میلیارد ریال بوده است.

     وی با اشاره به تعداد بهره وران این اقدامات افزود: 64 هزار و 837 نفر شمار بهره وران بوده است و طرح های اجرا شده شامل اجرای 54 کاروان سلامت به مناطق محروم، توزیع چهار هزار و 927 بسته غذایی، بهداشتی و لوازم التحریر، اجرای 85 پروژه داوطلبی محرومیت زدایی می باشد.

     درویشی از اجرای طرح اهدای خون توسط امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس هم خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این طرح پنج هزار و 806 واحد خون اهدا شده است.

     او ادامه داد: 514 دوره آموزشی برای هفت هزار و 195 نفر در قالب آموزش های امداد و کمک  های اولیه  هم طی این 9ماه برگزار کرده ایم.

     وی با اشاره به اجرای طرح نذر آب هم گفت: با اجرای این طرح، آبرسانی سالم و قابل شرب به صورت پایدار به روستای ایل سالار فراشبند به ارزش تقریبی 13 میلیارد تومان به انجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

146 میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی هلال احمر فارس به نیازمندان

146 میلیارد کمک نقدی و غیر نقدی هلال احمر فارس به نیازمندان