مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-25پزشكي

واکسیناسیون 75 درصد کودکان اتباع خارجی مهریز


مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به جمعیت یک هزار و 440 نفری اتباع کمتر از 15 سال در این شهرستان، اعلام کرد: تاکنون 75 درصد این جمعیت هدف در رابطه با بیماریهای سرخک و فلج اطفال واکسینه شده اند.

- دکتر احمد مختاری در این رابطه تصریح کرد: به دنبال افزایش شیوع بیماری های سرخک و فلج اطفال در کشورهای همسایه به خصوص افغانستان و پاکستان و افزایش احتمال بروز بیماری های مذکور در بین اتباع ساکن در ایران، برنامه واکسیناسیون اتباع کمتر از 15 سال در شهرستان مهریز از دهم دی ماه آغاز شده است.

وی با بیان این که تاکنون 75 درصد جمعیت هدف این طرح در شهرستان مهریز واکسینه شده اند، افزود: در این طرح، پرسنل بهداشتی با دعوت افراد به پایگاه اتباع این شهر و مراجعه به درب منازل آنها، جهت تزریق واکسن اقدام می کنند و آموزش های لازم را نیز در خصوص بیماری های واگیردار ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از شبکه بهداشت مهریز، مختاری در پایان تاکید کرد: لازم است که به منظور پوشش کامل طرح و پیشگیری از ورود و چرخش ویروس عامل سرخک در منطقه، تمام اتباع زیر 15 سال در اسرع وقت به مراکز، پایگاه ها و خانه های بهداشت جهت تزریق واکسن مراجعه کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 75 درصد کودکان اتباع خارجی مهریز

واکسیناسیون 75 درصد کودکان اتباع خارجی مهریز