مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-25سياسي

ظرفیت مدارس منتخب مشهد در خدمت حل بحران آب قرار می گیرد


براساس مفاد آیین نامه ملی ساختمان، قرار بر این خواهد بود تا ظرفیت مدارس در اختیار زیرساخت های شبکه آب رسانی شهرستان مشهد قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن داوری شامگاه سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش مشهد در تشریح مصوبه این شورا در خصوص استفاده از ظرفیت مدارس مشهد برای حل بحران قریب الوقوع آب در مشهد اظهار کرد: قرار بر این خواهد بود تا ظرفیت مدارس در اختیار زیرساخت های شبکه آب رسانی شهرستان قرار داده شود.

فرماندار مشهد با اشاره به فرارسیدن ایام دهه فجر و تقارن آن با اعیاد رجبیه تصریح کرد: نگاه ما این است که آموزش و پرورش به عنوان یک حوزه راهبردی، باید با تمام قوا به میدان بیاید و در این راستا، برنامه ریزی های محتوایی و فرهنگی مناسبی انجام شده تا شاهد برپایی گسترده جشن فجر انقلاب در مدارس و البته گردهمایی های باشکوه دانش آموزی در سطح شهر باشیم.

وی تأکید کرد: از سوی دیگر، چون این ایام مقارن با ایام البیض و اعیاد رجبیه است، تلاش ویژه خواهد شد تا اعتکاف دانش آموزی به عنوان یک فرصت مناسب در عرصه فرهنگ سازی، بتواند در خدمت تعالیم دینی و مبانی پرورشی عرصه آموزش قرار بگیرد و بر همین اساس، طبق برآوردهای اولیه و هماهنگی های انجام‎شده، قرار است تا بیش از 100 هزار دانش آموز مشهدی در مساجد منتخب شهر در این آیین عبادی شرکت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت مدارس منتخب مشهد در خدمت حل بحران آب قرار می گیرد

ظرفیت مدارس منتخب مشهد در خدمت حل بحران آب قرار می گیرد