مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:102023-01-25اقتصادي

حضور 170 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) از حضور 170 شرکت توانمند داخلی در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی (عسلویه) خبر داد.

- رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) از حضور 170 شرکت توانمند داخلی در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی (عسلویه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر)، ابوالحسن رزمی نیا گفت: آخرین فناوری ها و دستاوردهای فنی و تخصصی شرکت های سازنده و دانش بنیان داخلی کشور و همچنین نمایندگان شرکت های خارجی و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی (عسلویه) عرضه می شود.

وی بیان کرد: حضور 170 شرکت بزرگ تولیدکننده و تامین کننده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های پارس گامی ارزشمند در راستای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی رهبر معظم انقلاب است.

رزمی نیا ادامه داد: این شرکت ها با داخلی سازی بسیاری از نیازهای صنعت علاوه بر خنثی کردن تحریم ها مانع از خروج میلیاردها دلار ارز به خارج از کشور شدند که چنین دستاوردی در اوج تحریم های ظالمانه ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 170 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور 170 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی