مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-25سياسي

تاسیس 900 شرکت تعاونی دهیاری با عضویت بیش از 21 هزار دهیاری


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تاسیس 900 شرکت تعاونی دهیاری با عضویت بیش از 21 هزار دهیاری خبر داد.

- معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از تاسیس 900 شرکت تعاونی دهیاری با عضویت بیش از 21 هزار دهیاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید ملانوری در جلسه هم اندیشی و بررسی فعالیت ها، ظرفیت ها و چالش های شرکت های تعاونی دهیاری ها در کشور که با حضور معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تنی چند از مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری ها و تعدادی از منتخبین مدیران عامل شرکت های تعاونی دهیاری های کشور در این سازمان تشکیل شد، گفت: تاکنون حدود 900 شرکت تعاونی دهیاری ها در سطح بخش و یا شهرستان و با عضویت بیش از 21 هزار نهاد دهیاری در کشور تأسیس شده است که در چارچوب قوانین و مقررات ذی ربط و در 21 محور اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، زمینه فعالیت برای آن ها پیش بینی شده است.

وی افزود: شرکت های تعاونی دهیاری ها، دارای ظرفیت های قانونی و اجرایی مناسبی برای رونق اقتصادی روستاها، افزایش تولید محصولات روستا، بهبود معیشت روستاییان، کمک به انجام وظایف قانونی و ایجاد درآمد پایدار در دهیاری ها می باشند که توجه و پرداختن به این موارد می تواند نتایج ارزنده ای را در نواحی روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس 900 شرکت تعاونی دهیاری با عضویت بیش از 21 هزار دهیاری

تاسیس 900 شرکت تعاونی دهیاری با عضویت بیش از 21 هزار دهیاری