مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-25حوادث

قتل فجیع خواهرزاده کارگردان تلویزیون در پردیس


خواهرزاده کارگردان تلویزیون پس از آنکه برای دریافت بدهی خود به محل قرار با شریک کاری خود رفت، به طرز فجیعی به قتل رسید و جسد وی سوزانده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو در خصوص ماجرای مفقودی خواهرزاده خود گفت: چهار روز قبل بود که خواهرزاده 35 ساله ام که در حوزه بازسازی مسکن فعالیت می کرد، از خانه خارج شد و دیگر به منزل بازنگشت.

دایی مقتول عنوان کرد: به رغم اینکه خواهرم چندین باز با تلفن همراه وی تماس گرفت اما کسی پاسخگو نبود و همین موضوع سبب تشدید نگرانی خانواده شد که در نهایت فردای آن روز به کلانتری مراجعه کردیم و تشکیل پرونده دادیم.

وی بیان کرد: در ادامه، پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کرد که در نهایت به سه نفر مظنون شدند و که هر سه نفر بازداشت شدند و پس از آن یکی از آن سه نفر به قتل خواهرزاده ام اعتراف کرد.

حبیبی گفت: فرد متهم به قتل، در حوزه خرید و فروش مسکن فعالیت می کرده و با توجه به اینکه کار نوسازی و بازسازی خانه هایی که توسط این شخص تملک می شد را خواهرزاده من انجام می داد، به همین دلیل با یک دیگر موضوعات مالی داشتند.

دایی مقتول در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه متهم به قتل، به خواهرزاده من بدهی داشت، چهار روز قبل برای تسویه بدهی خود با وی قرار ملاقات می گذارد و در همان قرار، نقشه قتل خواهرزاده ام را عملی می کند و پس از آن، جسد در بیابان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل فجیع خواهرزاده کارگردان تلویزیون در پردیس

قتل فجیع خواهرزاده کارگردان تلویزیون در پردیس