مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-25اقتصادي

مازندران، پایلوت مبارزه بیولوژیک در شمال کشور


سرپرست سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی گفت: دو استان در کشور پایلوت مبارزه بیولوژیک در محصولات کشاورزی هستند که مازندران به عنوان استان پایلوت مبارزه بیولوژیک در شمال کشور انتخاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حسین رنجبر صبح امروز در جلسه ستاد گیاهپزشکی استان مازندران که باحضور معاونین سازمان حفظ نباتات و سرپرست مؤسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور و اعضای ستاد گیاهپزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: استان مازندران یک استان دارای شرایط ویژه در تولید محصولات کشاورزی بوده که این استان را به استان امنیت غذایی کشور تبدیل کرده است.

وی از تولید محصول سالم برنج در کشت اول و دوم بدون استفاده از هیچگونه سموم شیمیایی خبر داد و گفت: زمینه تولید محصولات سالم در کشور وجود دارد و اگر کشاورزان از آخرین یافته ها و دستاوردهای تحقیقاتی محققان استفاده کنند شاهد تولید انواع محصولات سالم خواهیم بود.

سرپرست سازمان حفظ نباتات وزارت جهاد کشاورزی خواستار توسعه و گسترش استفاده از عوامل بیولوژیک برای مبارزه با آفات شد و افزود: دو استان در کشور پایلوت مبارزه بیولوژیک در محصولات کشاورزی هستند که مازندران بعنوان استان پایلوت مبارزه بیولوژیک در شمال کشور انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران، پایلوت مبارزه بیولوژیک در شمال کشور

مازندران، پایلوت مبارزه بیولوژیک در شمال کشور