مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-25ورزشي

برگزاری جشنواره کارکنان دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون و کار استان یزد


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه آن در بخش استانی خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه آن در بخش استانی خبر داد.

محمدرضا فلاحتی در نشست هماهنگی این جشنواره گفت: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه به یاد و نام شهید پهلوان ابراهیم هادی در استان برگزار می شود و از اهداف برگزاری این جشنواره، سلامت جسمی و نشاط بین کارکنان است.

وی با بیان این که 10 دستگاه در استان یزد وجود دارند که زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی هستند، گفت: مسابقات درون دستگاهی برگزار شده و در هفته پیش رو شاهد برگزاری مسابقات هستیم و نفرات برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می شوند.

فلاحتی نسبت به برگزاری مسابقات با کیفیت بالا تاکید و اظهار کرد: با توجه به آغاز زمان برگزاری مسابقات میان منتخبین دستگاه های عضو شورای هماهنگی، برنامه ریزی ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن رقابتها صورت گرفته و تمام دستگاه ها از ظرفیت خود برای این جشنواره استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره کارکنان دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون و کار استان یزد

برگزاری جشنواره کارکنان دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون و کار استان یزد