مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-25سياسي

وزیر اطلاعات: دستگیری 12 تیم تروریستی متصل به رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام


حجت الاسلام خطیب با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد، افزود: وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم بخش پیروزی ها شد.

- حجت الاسلام خطیب با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد، افزود: وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم بخش پیروزی ها شد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه بیش از دوازده تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده است، گفت: ریشه این تیم ها که قصد خراب کاری در داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بوده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل اطلاعات استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب شامگاه روز گذشته (4 بهمن ماه) در جلسه شورای تامین استان زنجان به فتنه های اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: وجود علما و مردم انقلابی و حسینی در استان زنجان موجب شده است تا این استان همواره در عبور از فتنه ها، همدلی را به رخ بکشد.

  وی با بیان اینکه عبور از فتنه ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و اتحاد مردمی صورت گرفته است، گفت: همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: دستگیری 12 تیم تروریستی متصل به رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام

وزیر اطلاعات: دستگیری 12 تیم تروریستی متصل به رژیم صهیونیستی توسط سربازان گمنام