مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:002023-01-25سياسي

سپاه بدون توجه به عملیات روانی دشمنان به حرکت خود ادامه می دهد


فرمانده سپاه رون الله استان مرکزی گفت: سپاه بدون توجه به عملیات روانی و اقدامات دشمنان برای آبادی و پیشرفت کشور شتابنده حرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محسن کریمی صبح چهارشنبه در دیدار فرماندار اراک ضمن تقدیر و تشکر از مواضع انقلابی و ارزشمند مسئولین، گروه ها و اقشار مختلف مردم استان به ویژه شورای اداری شهرستان اراک اظهار داشت: حمایت های مردم و گروه های مختلف از سپاه عزم این نهاد را برای ادامه مسیر پرافتخار دوچندان خواهد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: سپاه پاسدار انقلاب و فدایی ملت ایران است و برای صیانت از امنیت کشور و خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خادم مردم و برهم زننده دسیسه ها و توطئه های دشمنان است، گفت: سپاه مهمترین سد راه تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف است و سپاه بدون توجه به عملیات روانی و اقدامات دشمنان برای آبادی و پیشرفت کشور شتابنده حرکت می کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: اقتدار و نقش آفرینی هوشمندانه سپاه در راهبردهای جبهه استکبار و حامیان آنها در منطقه مهمترین عامل عصبانیت دشمنان از این نهاد انقلابی، ولایی و مردمی است و قرار دادن نام یک نهاد قانونی و نظامی کشور در لیست سازمان های تروریستی نشان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه بدون توجه به عملیات روانی دشمنان به حرکت خود ادامه می دهد

سپاه بدون توجه به عملیات روانی دشمنان به حرکت خود ادامه می دهد