مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-25اقتصادي

تأکید بر کیفیت و قیمت مناسب میوه شب عید در قزوین


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: میوه شب عید در این استان باید باکیفیت و قیمت مناسب خریداری شود که بتواند رضایت مصرف کننده را فراهم سازد.

- محمدحسین عطایی روز چهارشنبه 5 بهمن 1401 در نشست کمیته راهبردی تأمین میوه شب اظهار کرد: مصادف شدن نوروز 1402 با ماه مبارک رمضان، باعث شده تا دقت در خرید میوه های شب عید دوچندان شود.

بنابر اعلام روابط عمومی جهادکشاورزی قزوین، وی اضافه کرد: میوه های شب عید شامل پرتقال و سیب باید متنوع و در ابعاد مناسب خریداری و عرضه شود که مصرف کننده با توجه به نیاز و توان خرید خود بتواند آن را تهیه کند.

عطایی تأکید کرد: بر اساس شیوه نامه خرید میوه شب عید در کشور توصیه شده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توزیع میوه شب عید استفاده کرد و این موضوع در قزوین با تشکیل نشستی مشترک به زودی به نتیجه خواهد رسید.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهم در دستور کار کمیته راهبردی میوه شب عید، تعیین دقیق مقدار خرید پرتقال و سیب برای استان قزوین است که اعداد آن پس از نتایج نشست با بخش خصوصی قطعی می شود.

توازن خرید و مصرف میوه عید نوروز 1402 رعایت شود احمد زین آبادی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن ماه مبارک رم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر کیفیت و قیمت مناسب میوه شب عید در قزوین

تأکید بر کیفیت و قیمت مناسب میوه شب عید در قزوین