مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-25سياسي

تخریب 9 باغ ویلای اعیانی غیرمجاز در منطقه 18


شهردار منطقه 18 تهران از آزادسازی بیش از 23 هزار متر مربع از ابنیه های اعیانی غیرمجاز واقع در اراضی زراعی با تخریب 9 باغ ویلا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد خسروی از آزادسازی بیش از 23 هزار متر مربع از ابنیه های اعیانی غیرمجاز واقع در اراضی زراعی با تخریب ویلاهای غیرمجاز خبر داد و گفت: بنا بر رصدهای هوایی از اراضی زراعی بخش حریم با کواد کوپتر و در پی هنجار شکنی برخی افراد فرصت طلب در سنوات گذشته برای احداث مستحدثات و ابنیه های اعیانی در این فضاها، بلافاصله اقدامات قضایی و حقوقی در مراجع ذی ربط صورت و مجوز تخریب این امکان اخذ شد.

شهردار منطقه 18 تهران خاطرنشان کرد: پس از اخذ مجوزات لازم و هماهنگی با مراجع قضایی، انتظامی و جهاد کشاورزی، با تجهیزات کامل به اراضی واقع در شهرک های شمس آباد و فیروز بهرام اعزام و مساحتی نزدیک به 23 هزار و 300 متر مربع از ابنیه های اعیانی غیر مجاز را تخریب کردند.

وی تصریح کرد: طی این اقدام شجاعانه و بر مبنای ضوابط شهرسازی، تعداد 9 باغ ویلا، چهار مورد دیوار کشی، سه مورد استخر و دو مورد محوطه سازی و سکو با بسیج تمامی عوامل دخیل تخریب شدند.

خسروی در پایان سخنان خویش تأکید کرد: مدیریت شهری در بخش حریم با هیچ احدی چه در جایگاه حقیقی و چه در جایگاه حقوقی مماشات نداشته و همواره بر حفظ ماهیت اراضی زرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 9 باغ ویلای اعیانی غیرمجاز در منطقه 18

تخریب 9 باغ ویلای اعیانی غیرمجاز در منطقه 18