مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-25ورزشي

آغاز جشنواره دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه آن در بخش استانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا فلاحتی فلاحتی صبح  امروز در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: اولین جشنواره فرهنگی، ورزشی کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه به یاد و نام شهید پهلوان ابراهیم هادی در استان برگزار می شود.

وی نسبت به برگزاری مسابقات با کیفیت بالا تاکید و افزود: با توجه به آغاز زمان برگزاری مسابقات میان منتخبین دستگاه های عضو شورای هماهنگی، برنامه ریزی ها در راستای هرچه بهتر برگزار شدن رقابت ها صورت گرفته و تمام دستگاه ها از ظرفیت خود برای این جشنواره استفاده می کنند.

فلاحتی زمان برگزاری مسابقات میان دستگاه های عضو شورای هماهنگی استان را 8 لغایت 13 بهمن اعلام و تصریح کرد: در این جشنواره 6 تیم در رشته فوتسال، 4 تیم در رشته والیبال، 15 نفر در رشته دارت، 12 نفر در رشته تنیس، 11 نفر در رشته شطرنج و 16 نفر در رشته شنا در دو بخش آقایان و بانوان در بخش استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد  گفت: مسابقه فرهنگی نیز در ذیل این جشنواره در نظر گرفته شده است که کارکنان دستگاه های عضو شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشنواره دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد

آغاز جشنواره دستگاه های عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد