مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-25سياسي

تأکید گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» بر پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: یکی از اهداف ترسیم شده در گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر اصفهان برای دست یابی به افق متعالی زندگی و تحقق فضای حیات طیبه در شهر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سید علی معرک نژاد مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در نشست هم اندیشی مسؤولان امور ارتباطات مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان و دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر اصفهان، اظهار کرد: خدمت در آستان مقدس اهل بیت (ع) یک توفیق الهی و نعمتی بزرگ است که امیدواریم با برگزاری این نشست به هماهنگی و همراهی برای انجام بهتر خدمت دست یابیم.

وی با بیان اینکه این نشست برای اولین بار و با توجه به نقش مؤثر مدیران امور ارتباطات مناطق پانزده گانه در امر اطلاع رسانی و با هدف تأمین اهداف ستاد عتبات عالیات برگزار شده است، افزود: یکی از اهداف ترسیم شده در گفتمان اصفهان من شهر زندگی پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر اصفهان برای دست یابی به افق متعالی زندگی و تحقق فضای حیات طیبه در شهر است.

معرک نژاد گفت: این نشست نیز با هدف تحکیم روابط و تقویت تعامل مدیران امور ارتباطات مناطق با رابطان دفاتر مناطق ستاد عتبات عالیات شهر اصفهان برگزار شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» بر پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر

تأکید گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» بر پاسداشت هویت دینی و تاریخی شهر