مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-25سياسي

افتتاح سامانه ارتباط تصویری دادستان قزوین با تولیدکنندگان و شهروندان


سامانه ارتباط تصویری دادستان با تولیدکنندگان و شهروندان برای اولین بار در سطح کشور، در قزوین به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی دادستان قزوین در مراسم افتتاح چهار طرح دادستانی مرکز استان که صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، فرماندار قزوین، فرمانده فراجا و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه روزهای سه شنبه هر هفته ملاقات عمومی مدیران در دستگاه های اجرایی برگزار می شود و اغلب مردم برای حضور در این ملاقات ها با مشکل روبرو هستند تصمیم گرفتیم ملاقات های دادستانی به صورت تصویری برگزار شود.

وی افزود: به همین جهت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدکنندگان، سامانه ارتباط تصویری با تولیدکنندگان و مردم با تفکر و نگاه خدمت سریع به جامعه افتتاح شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین اضافه کرد: همچنین دفتر اعتذار در راستای نهادینه سازی فرهنگ معذرت خواهی و کاهش پرونده های کیفری در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین به بهره برداری می رسد.

گفتنی است بعد از افتتاح این سامانه، تولید کنندگان و سرمایه گذارانی از کشورهای کانادا، عمان، دوبی و ایران به صورت مستقیم مشکلات خود را با دادستان و مدیران حاضر در جلسه مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سامانه ارتباط تصویری دادستان قزوین با تولیدکنندگان و شهروندان

افتتاح سامانه ارتباط تصویری دادستان قزوین با تولیدکنندگان و شهروندان