مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-25اقتصادي

حفر 15 حلقه حفر چاه اضطراری در شهر زنجان


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: تداوم خشکسالی ها باعث شده است ما در حال حاضر نزدیک 38 درصد کاهش بارندگی نسبت به میان مدت و نسبت به سال قبل که سال خشکی بود، - تقریبا 28 درصد کاهش بارندگی داشتیم.

علیرضا جزءقاسمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه همین کاهش بارندگی ها به شدت بر روی روان آب ها تاثیر گذاشته است، اظهار کرد: ورودی آب شرب خصوصا سد تهم کاهش زیادی داشته است و این سد در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

وی با بیان اینکه برای تامین آب استان زنجان پروژه هایی تعریف شده است، افزود: پروژه اضطراری تامین آب شهر زنجان یکی از این پروژه ها است که شامل حفر 15 حلقه چاه می شود.

جزءقاسمی با اشاره به احداث خط جمع آوری چاه ها، احداث مخزن های جدید 15 هزار متر مکعبی و خطوط رفت و برگشتی و ایستگاه های پمپاژ و خط کمربندی شمال غربی زنجان، ادامه داد: مجموع این پروژه ها اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان تعریف شده است.

این مسئول با اشاره به حفر 15 حلقه چاه اضطراری در شهر زنجان، اذعان کرد: 10 حلقه از این تعداد وارد مدار بهره برداری شده و 5 حلقه دیگر هم در حال حفاری است، یکی از این ها در هفته جاری به مدار بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه برداشت از سد تهم را به یک چهارم کاهش داده ایم، ابراز کرد: در سال های ترسالی قاعدتا سد تهم اگر جواب گو باشد 50 درصد آب شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر 15 حلقه حفر چاه اضطراری در شهر زنجان

حفر 15 حلقه حفر چاه اضطراری در شهر زنجان