مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25سياسي

سنندج شهر بدون گدا شود/ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی


تکدی گری یکی از معضلات شهر سنندج با زوایای پنهان زیاد است لذا فضای جامعه باید به سمت و سویی سوق داد که با فرهنگ سازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت آبادی در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با مدیرکل صدا و سیمای استان کردستان اظهار کرد: اهمیت رسانه به ویژه رسانه ملی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه برکسی پوشیده نیست.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: این دانشگاه بزرگ آموزشی به عنوان روابط عمومی نظام و صدای مردم رسالت سنگینی را در مطالبه گری مردم و اطلاع رسانی در مورد خدمات نظام دارد.

میمنت آبادی تصریح کرد: صدا و سیما دانشگاه عمومی و محلی برای انعکاس مطالبات جامعه و یک امکان ارزشمند و بزرگی است که هر سیستم و دستگاهی که بتوانید از این ظرفیت استفاده کند بخش مهمی از رسالت خود را در پاسخگویی به مطالبات جامعه هدف انجام داده است.

وی در ادامه از شهرداری ها به عنوان ویترین خدمات نظام نام برد و گفت:  شهرداری به عنوان پیشانی حاکمیت در ابتدای قافله خدمت به شهر و جامعه است اگر خدمات به درستی انعکاس داده شود در جذب و اعتمادسازی سرمایه های اجتماعی نقش موثری را ایفا کرده است.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: شهرداری در تمام امورات مردم دخیل است و تمام زوایای زندگی مردم را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج شهر بدون گدا شود/ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی

سنندج شهر بدون گدا شود/ضرورت ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی