مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25سياسي

مردمی سازی خدمات از راهبردهای مهم کمیته امداد است


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کشور گفت: مردمی سازی امورات خیر و احسان از راهبردهای مهم کمیته امداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله آسوده صبح چهارشنبه در سفر به ایلام و در نشست شورای مدیران کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت فقر در کشور تغییر کرده است و نیازهای مردم متفاوت و متنوع شده است و از لحاظ دیگر بودجه های دولتی کفاف نیازهای قشر محروم و فقیر کشور نیست زمینه سازی برای مشارکت بیشتر مردم در کمک به نیازمندان از ضروریات امروز کشورمان است.

وی ادامه داد: کمیته امداد اگر بخواهد یک دستگاه حمایتی قوی تر باشد باید چتر خود را برای مشارکت بیشتر مردم گسترده تر کند و مردم را به میان میدان کمک به نیازمندان بیاورد و مردم خودشان در کمک به فقرا و نیازمندان بصورت مستقیم مشارکت و دخالت کنند.

آسوده با عنوان اینکه در روند مردمی سازی خیر و احسان باید بیشتر به مردم اعتماد کرد افزود: امداد برای تقویت مردمی سازی امور خیر و احسان تلاش می کند اختیارات استان ها را بیشتر و آنها مستقل تر از قبل عمل کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در استان ایلام بیش از 400 رأس دام بعنوان زکات جمع آوری شده است و عمده آنها برای اشتغال خانگی نیازمندان توزیع شده اند و در استان های دیگر کشور چنین روندی در جمع آوری زکات کمتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی خدمات از راهبردهای مهم کمیته امداد است

مردمی سازی خدمات از راهبردهای مهم کمیته امداد است