مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-25اقتصادي

15 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس همدان هزینه شد


همدان_مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از تجهیز مدارس در سالجاری به میزان 15 میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی سهم شهرستان همدان کم است.

- محمود نقوی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با کمبود جدی سرانه مواجهیم و افق خوبی در شهر همدان در زمینه فضاهای آموزشی نداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: سرانه استاندارد فضای آموزشی به ازای هر دانش آموز 8 مترمربع است که این سرانه در کشور کمتر از 6 متر، در استان 3.

8 استان و در شهر همدان مشکل بسیار شدیدتر است.

نقوی با بیان اینکه متأسفانه طی سالهای گذشته در حین اجرای پروژه های انبوه مسکن کاربری های آموزشی مورد نیاز تأمین نشده است اظهار کرد: در طرح مسکن ملی کاربری آموزشی پیش بینی شده و مدارس ضمن ساخت به آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

وی با اشاره به لزوم همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی در راستای تأمین فضاهای آموزشی مورد نیاز افزود: تقویت اعتبارات مورد نیاز آموزش پرورش در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان از تجهیز مدارس در سالجاری به میزان 15 میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: در تخصیص اعتبارات محرومیت زدایی سهم شهرستان همدان کم است وبا توجه به جمعیت باید مورد بازنگری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس همدان هزینه شد

15 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس همدان هزینه شد