مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-25اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 1033 پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت


در دهه فجر امسال هزار و 33 طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 375 میلیارد تومان در شهرستان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تقی قزلسفلی ظهر چهارشنبه در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال 88 طرح و پروژه عمرانی با اعتبار 195 میلیارد تومان در شهرها و روستاهای مینودشت در شرق گلستان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد 76 پروژه با اعتبار 66 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار مینودشت گفت: 945 طرح و پروژه اقتصادی و اشتغال زایی با اعتبار بالغ بر 162 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در مینودشت به بهره برداری می رسد که زمینه اشتغال پایدار هزار و 85 نفر از اهالی منطقه را فراهم می کند.

وی افزود: تعداد پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شده امسال در این شهرستان از نظر اعتباری 260 میلیارد تومان و از نظر تعداد 610 فقره افزایش داشته است که بیانگر توجه ویژه دولت سیزدهم به منطقه کم برخوردار مینودشت در شرق استان گلستان است.

قزلسفلی با اشاره به ظرفیت های متعدد شهرستان مینودشت در حوزه کشاورزی و گردشگری اظهار کرد: از جمله مهمترین ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان کاشت درختان زیتون در حدود سه هزار هکتار از اراضی شیب دار است که تاکنون 1100 هکتار از آن در شهرستان مینودشت به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 1033 پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت

کلنگ زنی و افتتاح 1033 پروژه عمرانی و اقتصادی در مینودشت