مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-25اجتماعي

استفاده از ظرفیت فراسازمانی در جذب سوادآموزان همدان


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت های فراسازمانی در جذب سوادآموزان همدان هستیم که حداقل 860 نفر از سهمیه محقق شود.

-  منوچهر توسلی کیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برنامه عملیاتی معاونت سوادآموزی استان با 12 عنوان در چارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بر اساس سیاست های وزارتخانه و سازمان نهضت سوادآموزی تدوین شده است اظهار کرد: شناسایی و جذب بی سوادان در دورهای سه گانه سواد، تحکیم و انتقال، توسعه مراکز یادگیری محلی در راستای پیوند آموزش مهارت های زندگی برای افراد بی سواد و کم سواد مورد توجه است.

وی به طراحی و اجرای فعالیت های مکمل و فوق برنامه در راستای غنی سازی اوقات و فراغت سوادآموزان و تثبیت و تعمیق سواد آنها پرداخت و گفت: آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی اداری و آموزشی حوزه سوادآموزی، برگزاری سالم آزمون های پایانی، تشکیل جلسات شورای پشتیبانی و برگزاری به موقع جلسات گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی استان از جمله عناوین این برنامه است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان توجه به مناطق محروم و شهرهای دارای نرخ باسوادی کمتر را از ویژگی های این برنامه دانست و افزود: با اجرای طرح شتاب بخشی در مناطق محروم استان گامی موثر در راستای ارتقای سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فراسازمانی در جذب سوادآموزان همدان

استفاده از ظرفیت فراسازمانی در جذب سوادآموزان همدان