مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-25اقتصادي

مشکل اصلی صنعت چاپ آذربایجان غربی فرسودگی ماشین آلات است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی مشکل اصلی صنعت چاپ استان را فرسودگی ماشین آلات اعلام کرد و گفت: در این زمینه آماده همکاری برای نوسازی تجهیزات و ماشین آلات چاپ در استان هستیم.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی مشکل اصلی صنعت چاپ استان را فرسودگی ماشین آلات اعلام کرد و گفت: در این زمینه آماده همکاری برای نوسازی تجهیزات و ماشین آلات چاپ در استان هستیم.

جواد کرمی 5 بهمن ماه در آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان، دست اندرکاران و مدیران صنعت چاپ و صنایع وابسته، افزود: صنعت چاپ در آذربایجان غربی جایگاه ویژه ای داشته و توجه و حمایت از این صنعت بسیار ضروری است.

وی همچنین به تاثیر صنعت چاپ در حوزه اشتغال و اقتصاد استان اشاره کرده و ادامه داد: صنعت چاپ به عنوان یک صنعت پیشرو، نقش کاربردی در توسعه اقتصادی و اشاعه فرهنگ جوامع دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: صنعت چاپ با حضور در حوزه هایی چون انتشار کتاب و نشریه، کمک شایانی به گردش اطلاعات و دانش و همچنین توسعه علمی و فرهنگی جامعه کرده است.

کرمی در پایان با تاکید بر حمایت از صنعت چاپ استان، افزود: فعال کردن بازارچه های مرزی از سیاست های دولت سیزدهم بوده و با فعال شدن بازارچه های مرزی آذرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلی صنعت چاپ آذربایجان غربی فرسودگی ماشین آلات است

مشکل اصلی صنعت چاپ آذربایجان غربی فرسودگی ماشین آلات است