مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-25پزشكي

پوشش واکسیناسیون فلج اطفال و سرخک برای 20 هزار نفر از اتباع در قم


مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت قم گفت: حدود 20 هزار نفر از اتباع ساکن این استان در طرح بسیج ملی واکسیناسیون تکمیلی اتباع و مهاجران غیرایرانی در برابر فلج اطفال و سرخک تحت پوشش قرار گرفتند.

- مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت قم خبرداد: پوشش واکسیناسیون فلج اطفال و سرخک برای 20 هزار نفر از اتباع در قم ایسنا/قم مدیرگروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت قم گفت: حدود 20 هزار نفر از اتباع ساکن این استان در طرح بسیج ملی واکسیناسیون تکمیلی اتباع و مهاجران غیرایرانی در برابر فلج اطفال و سرخک تحت پوشش قرار گرفتند.

دکتر محمد نیک پور مدیرگروه مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت قم امروز 5 بهمن ماه طی سخنانی، گفت: با توجه به افزایش حجم مهاجرت ها از مرزهای شرقی کشور از سال 2021، احتمال بروز بیماری های عفونی واگیردار از جمله سرخک و فلج اطفال نیز افزایش یافت.

وی اضافه کرد: طرح واکسیناسیون علیه بیماری های فلج اطفال و سرخک به منظور افزایش سطح ایمنی اتباع و در راستای جلوگیری از طغیان بیماری های واگیردار از 10 آذرماه آغاز شد و تا 10 بهمن ماه ادامه دارد.

نیک پور ادامه داد: این طرح با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیساریای عالی پناهندگان و یونیسف در 27 دانشگاه علوم پزشکی کشور از جمله قم در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون فلج اطفال و سرخک برای 20 هزار نفر از اتباع در قم

پوشش واکسیناسیون فلج اطفال و سرخک برای 20 هزار نفر از اتباع در قم