مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-25اقتصادي

پروژه احیای روحانی وارد فاز عملیاتی شد/ تقلا برای تصاحب جایگاه هاشمی


بعد از فاجعه دولت روحانی که در میان مردم به عنوان «دولت عبرت» شناخته می شود، «پروژه احیای روحانی» با امید فراموشی سال های گذشته و روایت سازی های جدید و نادرست، - یکی دیگر از دستاوردهای دولت روحانی این بود که در اوج همه گیری کرونا و افزایش تعداد فوتی ها در شبانه روز، دولت روحانی سلامت و زندگی مردم را برای تصویب FATF به گروگان گرفت.

دولت واردات واکسن را منوط به پذیرش FATF اعلام کره بود و حاضر شد مردم ایران قربانی شوند، اما FATF در این دولت به تصویب برسد.

البته طولی نکشید که این خلاف گویی دولت روحانی هم برملا شد و بدون پذیرش FATF، فراتر از میزان نیاز واکسن وارد شد.

در یکی از اولین مطالب وبسایت روحانی که به عنوان مطلب برگزیده انتخاب شده است، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه دولت روحانی، مدعی شد که دولت را با خزانه خالی تحویل نداده است .

او با وجود اینکه به خوبی می داند کسری بودجه سال 1400 به خاطر بودجه ریزی ناتراز دولت روحانی و شخص خود نوبخت بود، گفته که این موضوع را از مجلس پیگیری کنید ! نوبخت در اظهار نظری تعجب برانگیز در واکنش به این که دولت روحانی با ارائه اوراق، دولت را بدهکار کرده است، گفته که اوراق سرمایه است نه بدهی ! درحالیکه برای همه مشخص است که اوراق، به عوان بدهی دولت به صاحبان آن شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احیای روحانی وارد فاز عملیاتی شد/ تقلا برای تصاحب جایگاه هاشمی

پروژه احیای روحانی وارد فاز عملیاتی شد/ تقلا برای تصاحب جایگاه هاشمی