مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-25سياسي

تشکیل کمیته فعالان اقتصادی در معاونت علمی ریاست جمهوری


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از برنامه های این معاونت برای تشکیل کمیته ای با حضور فعالان اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله دهقانی فیروز آبادی در نشست صمیمانه با کارآفرینان کشور، با بیان اینکه دنیای کنونی دنیای علم و فناوری ای است که قادر به تولید ارزش است، افزود: پیشرفت اقتصاد دنیا در گرو پیشرفت علم است و مجموعه هایی موفق هستند که بتوانند از فناوری های نوین و پیشرفته در حلقه فعالیت خود استفاده کنند.

وی کارآفرینان را میهن پرست ترین اقشار کشور خواند و اظهار کرد: پیشرفت نخبگان با به کارگیری تجربه کارآفرینان بزرگ کشور و با همراهی این مجموعه های ارزشمند میسر می شود؛ چرا که تجربه کارآفرینان بسیار ارزشمند است که اگر در کنار جوانان کشور قرار گیرند، به نتایج قابل توجهی دست خواهند یافت.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان در حمایت از تحقیق و توسعه در کشور، گفت: به جرات می توان گفت مشابه این قانون در کمتر از 10 کشور جهان وجود دارد.

به واسطه این قانون اعتبار مالیاتی مشخصی برای توسعه علم و فناوری صرف خواهد شد که به رقابتی تر شدن فضا کمک خواهد کرد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، معاون علمی رییس جمهوری با تاکید بر اینکه اگر اتصال بین شرکت های فناور و دانش بنیان به درس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته فعالان اقتصادی در معاونت علمی ریاست جمهوری

تشکیل کمیته فعالان اقتصادی در معاونت علمی ریاست جمهوری