مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-25سياسي

دفاتر حمایت حقوقی از فرهنگیان در فارس ایجاد می شود


رییس سازمان بسیج فرهنگیان فارس اعلام کرد که به زودی و برای نخستین بار در کشور، دفاتر حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان در این استان راه اندازی می شود.

- ایمان ایمانی فر چهارشنبه 5 بهمن در دیدار با اعضای شورای معاونین و هیئت های اندیشه ورز و شورای کانون بسیج فرهنگیان شهرستان های جهرم، لار، جویم و گراش، با بیان اینکه به زودی 5 دفتر حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان در استان فارس راه اندازی خواهند شد، گفت: این اقدام برای نخستین بار در کشور، توسط آموزش و پرورش فارس اجرایی می شود.

او راه اندازی این دفاتر را از تاکیدات مدیرکل آموزش و پرورش فارس و در راستای پاسخ به ضرورت حمایت حقوقی و قضایی از فرهنگیان در راستای حفظ شان و منزلت آنان دانست.

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس گفت: دفاتر پنجگانه در اداره های آموزش و پرورش چهار نقطه استان و یکی از نواحی شهرستان شیراز ایجاد و یک دفتر مرکزی هم در اداره کل آموزش و پرورش ایجاد خواهد شد.

نماینده ویژه مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین خاطرنشان کرد که فعالیت های مرتبط با تعلیم و تربیت در فارس در مسیر متعالی تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و تحقق سند تحول بنیادین، جریان دارد.

ایمانی فر با تاکید بر نقش و جایگاه ارزشمند فرهنگیان ، اضافه کرد که امروز جریان نظام مند تعلیم و تربیت در فارس با کارآمدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر حمایت حقوقی از فرهنگیان در فارس ایجاد می شود

دفاتر حمایت حقوقی از فرهنگیان در فارس ایجاد می شود