مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-25سياسي

دستگاه های اطلاعاتی و قضایی ارتباطات داخلی و خارجی جاسوس ها را پیگیری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس قوه قضاییه در خصوص اعدام علیرضا اکبری که به اتهام جاسوسی مجازات شده، - بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس قوه قضاییه نوشت: انتظار ما از دستگاه های اطلاعاتی و قضایی، بررسی ارتباطات داخلی و خارجی جاسوس ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نامه ای سرگشاده خطاب به رییس قوه قضاییه در خصوص اعدام علیرضا اکبری که به اتهام جاسوسی مجازات شده، اعلام کرد که انتظار ما از دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قضایی کشور بررسی موشکافانه ارتباطات داخلی و خارجی این جاسوس ها و پیگیری جدی ادامه این قضایا است.

در این نامه آمده است: اعدام جاسوس پست فطرت و خیانتکار به ملت، علیرضا اکبری، توسط قوه محترم قضاییه، مایه دلگرمی دلسوزان ملت و انقلاب و دلسردی بدخواهان و مزدوران دشمنان این خاک و نظام شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به نمایندگی از تمام مردم وطن پرست این مرز و بوم، مراتب تشکر و قدردانی خود را به تمام زحمتکشان عرصه حق مداری و پاسبانی قانون، قوه محترم قضایی، ابلاغ می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اطلاعاتی و قضایی ارتباطات داخلی و خارجی جاسوس ها را پیگیری کنند

دستگاه های اطلاعاتی و قضایی ارتباطات داخلی و خارجی جاسوس ها را پیگیری کنند