مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-25سياسي

سرمدی: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان یعنی کاهش 50 درصدی قدرت خرید آنها در سال آتی


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیامدهای فشار معیشتی بر کارمندان قابل توجه است، گفت: چراکه اولاً تعداد زیادی از کارمندان زیر خط فقر خواهند رفت و در ثانی تاثیر بر بهره وری کار آنها در ادارات دولتی به نحوی خواهد بود که موجبات نارضایتی .

- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پیامدهای فشار معیشتی بر کارمندان قابل توجه است، گفت: چراکه اولاً تعداد زیادی از کارمندان زیر خط فقر خواهند رفت و در ثانی تاثیر بر بهره وری کار آنها در ادارات دولتی به نحوی خواهد بود که موجبات نارضایتی مردمی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیومرث سرمدی نماینده همدان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه 5 بهمن 1401 مجلس در تذکری اظهار کرد: با توجه به رشد تورم و تورم اعلامی که الان حدوداً 40 درصد است، پیشنهاد افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان و کارکنان دولت با یک حساب سرانگشتی به معنای کاهش 50 درصدی قدرت خرید آنها در سال آتی است.

وی با تاکید بر اینکه پیامدهای فشار معیشتی بر کارمندان قابل توجه است، افزود: چراکه اولاً تعداد زیادی از کارمندان زیر خط فقر خواهند رفت و در ثانی تاثیر بر بهره وری کار آنها در ادارات دولتی به نحوی خواهد بود که موجبات نارضایتی مردمی را ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمدی: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان یعنی کاهش 50 درصدی قدرت خرید آنها در سال آتی

سرمدی: افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان یعنی کاهش 50 درصدی قدرت خرید آنها در سال آتی