مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-25اقتصادي

«1402» سالی متفاوت برای دکه ها و دکه داران شهر کرمان


قرار است مزایده واگذاری دکه های شهر کرمان برای نخستین بار در سال آینده برگزار شود تا این دکه ها سروسامان بگیرند و خدمات بهتر و بیشتری را به شهروندان ارائه دهند.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: در حالی دکه های شهر کرمان بیش از 30 سال است که به شهروندان خدماتی را در بخش های مختلف ارائه می دهند که نخستین مزایده واگذاری دکه ها در سال آینده برگزار می شود.

به امید اینکه هم خدمات بهتر و بیشتری را ارائه دهند و هم اینکه تخلفات احتمالی رصد و برخورد لازم صورت گیرد.

فعالیت 86 دکه در شهر کرمان تعداد 86 دکه در شهر کرمان داریم، در بسیاری از این دکه ها انواع و اقسام محصولات از مجله، کتاب و روزنامه تا خوراکی های جورواجور را می توان دید و خرید اما بعضی از دکه ها هم فقط در یک رشته خاص فعالیت می کنند، مثلا دکه باقالی داغ و یا کافه دکه ای زیبا در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی.

نحوه واگذاری، جانمایی و زمینه فعالیت دکه ها در کرمان روال مشخص و دقیقی ندارد، مثلا افرادی را در کرمان داریم که بیش از 30 سال در یک دکه فعالیت می کنند و حتی از جیب خودشان برای انتقال آب و برق و یا زیباسازی دکه شان هزینه کرده اند.

هرچند تمرکز دکه ها در بعضی از نقاط شهر کرمان مانند محدوده میدان آزادی و ابتدای بلوار جمهوری اسلامی و میدان شهدا بیش از دیگر نقاط است، مناطقی در شهر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«1402» سالی متفاوت برای دکه ها و دکه داران شهر کرمان

«1402» سالی متفاوت برای دکه ها و دکه داران شهر کرمان