مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 12:562023-01-25سياسي

وزیر اطلاعات: اعضای 12 تیم تروریستی در ایران دستگیر شدند


خطیب وزیر اطلاعات با اعلام اینکه بیش از 12 تیم تروریستی توسط سربازان گمنام در مدت کوتاهی دستگیر شده اند، گفت: ریشه این تیم ها که قصد خرابکاری داخل کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی متصل بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، وزیر اطلاعات از دستگیری اعضای 12 تیم تروریستی وابسته رژیم صهیونیستی در ایران خبر داد و گفت: این تیم های تروریستی قصد داشتند با عملیات های مختلف انتقام شکست های اخیر را بگیرند.

حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب شامگاه سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اطلاعات استان زنجان با ابراز اینکه دشمن در مقابل وحدت و انسجام مردم، مسئولان، فرهیختگان و نخبگان دچار استیصال شده است، اظهار داشت: دست دشمنان با هر توطئه ای برای مردم رو شده است.

وی گفت: دشمن با ایجاد جنگ جهانی رسانه ای قصد ناامید کردن مردم ایران نسبت به خدمات نظام را دارد ولی وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر تداوم بخش پیروزی ها شد.

وزیر اطلاعات به فتنه های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: عبور از فتنه ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم و اتحاد مردمی صورت گرفته است و همدلی و اقتدار نتیجه این امنیت است.

وی با بیان اینکه "دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است"، گفت: دشمن از دشمنی خود دست نخواهد کشید و همو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: اعضای 12 تیم تروریستی در ایران دستگیر شدند

وزیر اطلاعات: اعضای 12 تیم تروریستی در ایران دستگیر شدند