مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-25سياسي

63 دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان شرکت کردند


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: در تمام استان از حدود 70 دستگاه، حدود 63 دستگاه در فرایند ارزیابی و جشنواره شهید رجایی شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیروس نیک اقبالی معاون توسعه و مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه درخصوص جزییات برگزاری جشنواره شهید رجایی استان اظهار داشت: به استناد مواد 81 و 83 قانون مدیریت خدمات کشوری ملزم به ارزیابی فرایند خدمات هستیم و از سویی دیگر دستگاه های اجرایی نیز ملزم به ارزیابی خودشان هستند، در همین راستا هر ساله فرایند ارزیابی دستگاه ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه 2 دسته شاخص عمومی و اختصاصی برای فرایند ارزیابی مطرح است، افزود: شاخص های عمومی تقریباً برای تمام دستگاه ها یکسان و برگرفته از برنامه های اصلاحی نظام اداری و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است.

  نیک اقبالی یادآور شد: شاخص های عمومی شاخص های توانمندساز هستند که باعث می شود دستگاه رسالت های تخصصی خود را انجام دهند یعنی ساز و کارهای زائد حل شود و دستگاه، تبدیل به دستگاهی چابک شود.

  معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با اشاره به اهمیت شاخص دولت الکترونیک عنوان کرد: دولت الک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

63 دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان شرکت کردند

63 دستگاه اجرایی در جشنواره شهید رجایی استان اصفهان شرکت کردند