مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-25حوادث

کشف 140 اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: 140 اصله الوار قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قلی زاده ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از عملیات کشف الوار قاچاق در اردبیل اظهار کرد: این الوار جنگلی توسط قاچاقچیان از طریق استان های همجوار وارد استان اردبیل شده بود.

وی خاطرنشان کرد: الوارهای قاچاق زمان حمل برای جاسازی در داخل شهر اردبیل با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل با همکاری پلیس امنیت اقتصادی کشف و محموله قاچاق به اداره کل منتقل شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دستگیری دو قاچاقچی متخلف در این زمینه خبر داد و گفت: این قاچاقچیان با تشکیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

قلی زاده ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی در دست ما امانت است و باید این منابع برای نسل های آینده نیز حفاظت و حراست شوند، گفت: در ماه های اخیر شاهد چندین مورد قاچاق الوار جنگلی به مناطق مختلف کشور بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 140 اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل

کشف 140 اصله الوار قاچاق جنگلی در اردبیل