مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-25سياسي

جشنواره ملی «تبیین» در 30 استان کشور برگزار می شود


معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «تبیین» با موضوع قرآن و عترت در سطح کشور، گفت: این جشنواره در سه استان کرمان، خراسان و لرستان برگزار و در مابقی استان ها در حال برگزاری است.

- ایسنا/لرستان معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تبیین با موضوع قرآن و عترت در سطح کشور، گفت: این جشنواره در سه استان کرمان، خراسان و لرستان برگزار و در مابقی استان ها در حال برگزاری است.

علی رضا معاف پنجم، بهمن ماه، در آیین اختتامیه جشنواره ملی تبیین موشن گرافیک قرآنی لرستان که در تالار شهید آوینی خرم‎آباد برگزار شد، اظهار کرد: از منظر و نگاه آیت الله جوادی آملی، آیه 18 سوره لقمان إِنَّ اللَّهَ لا یُحِبُّ کُلَّ مُخْتالٍ فَخُورٍ ، آیه هنر قرآنی است.

وی عنصر اصلی هنر را خیال پردازی دانست و با بیان اینکه مُخْتال لٍفَخُورٍ مصداق انسان خیال پرداز یا هنرمندی است که هنرش مردمی نیست، اضافه کرد: خداوند هنرمندی که با هنرش فخر می فروشد را دوست ندارد.

معاف با یادآوری اینکه در هنر نباید فخرفروشی باشد بلکه باید با تواضع و در خدمت مردم باشد، گفت: هنر قرآنی که با آن تفاخر بسط پیدا کند، هنر دینی نیست.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هنر قرآنی مُخْتال لٍفَخُورٍ نیست چراکه قرآن برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی «تبیین» در 30 استان کشور برگزار می شود

جشنواره ملی «تبیین» در 30 استان کشور برگزار می شود