مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-25سياسي

نگاهداری: مجلس اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه را بی پاسخ نخواهد گذاشت


تروریستی خواندن سپاه، با تمامی اسناد مؤسس اتحادیه اروپایی مغایرت کامل دارد، مجلس به عنوان عصاره اراده ملت این حرکت مغایر با مسلمات حقوق بین الملل را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری پیش از برگزاری نشست روز دوشنبه (3 بهمن) در واکنش به اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اروپایی ها اهداف پیدا و پنهانی را از گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست نهادهای تروریستی دنبال می کردند.

وی افزود:  اقدام پارلمان اروپا بخشی از یک سیاست کلان تر است که به موجب آن اروپایی ها مرحله جدیدی از تنش زایی را در راستای تداوم ایران هراسی به منظور اعمال فشار بیشتر بر کشورمان آغاز کرده اند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس این اقدام نسنجدیده را دارای دو وجه مرتبط به هم اعلام و تاکید کرد: در وجه سیاسی، ناکامی غرب در تغییر رفتار جمهوری اسلامی ایران به رغم تحریم های گسترده طی سالیان اخیر، اروپایی ها را بر آن داشته تا از موضوع اغتشاشات به عنوان فرصتی در جهت افزایش فشارها و محدودیت ها بر ایران استفاده به عمل آورند که به زعم آن ها، با این سیاست می توان ایران را در سایر موضوعات سیاسی-امنیتی مانند توان صلح آمیز هسته ای، نقش آفرینی منطقه ای، قدرت نظامی و توانمندی موشکی و پهپاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: مجلس اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه را بی پاسخ نخواهد گذاشت

نگاهداری: مجلس اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه را بی پاسخ نخواهد گذاشت