مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-25فرهنگي

حضور کانون پرورش فکری کودکان در جشنواره فیلم فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان گفت:از همان روز های ابتدایی تشکیل کمیته هدفمان این بود فعالیت هایی نو، - مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان و رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی، به تشریح برنامه های دهه فجر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان گفت:از همان روز های ابتدایی تشکیل کمیته هدفمان این بود فعالیت هایی نو، با خلاقیت برای کودک و نوجوان داشته باشیم.

او ادامه داد :یکی از ابتکارات ما این است که خودمان را منوط به دستگاه ها نکردیم، بلکه از ظرفیت تشکل های مردمی و حلقه های میانی نهاد ها استفاده کردیم.

وی افزود: کمیته کودک و نوجوان در ستاد ما در 31 استان با نهاد های مردمی و دستگاه ها تشکیل شده است.

اوج کار در دهه فجر انجام خواهد گرفت و قله برنامه ها در راهپیمایی 22 بهمن است که در واقع خود کودکان و نوجوانان میزبان و اجرا کننده برنامه ها خواهند بود.

علامتی با اشاره به اهمیت خلاقیت و ابتکار با استفاده از ابزار هنر و لزوم جهاد تبیین با هنر گفت: سعی کرده ایم از گزارش محوری عبور و به سمت تبیین و توصیف برویم و دستاورد های انقلاب را به روش های هنری و تبیینی برای فرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کانون پرورش فکری کودکان در جشنواره فیلم فجر

حضور کانون پرورش فکری کودکان در جشنواره فیلم فجر